tirsdag 16. juni 2009

Fødselsdag- Som et lite barn/Urodziny-W małym dzieckiem


Ser litt tilbake, Tiden har gått fort, det har skjedd mye. Siden min første messe 4.4.09. I over to måneder. Har jeg søkt Herren, messen, sangen, rosenkransbønnen Noe jeg tidligere har nevnt, ikke det å skulle huske bønnene, men jo. Ett hjerte og hode på 46 år, kan fortsatt lære og huske. Slik salmevers ble pugget på Barneskolen. Nå er dette mere enn "Pugging" og ord, det er levende bønner. Som ikke skal feste seg i hjernen, men i hjertet. Det er det offer Herren krever, et angrende, bekjennende og ofrende hjerte. Det er alt, og vi er lovet så mye tilbake.

Lett, ja og nei, men først må du ha et ønske, om å la Jesus Kristus komme inn i ditt liv. Holde sakramentene, bekjenne, om det er alvorlige synder. Skrifte minst en gang om året. Gjør du dette, vil Herren øse sine velsignelser over deg, sin Fred. Gud,s fred, ikke den fred som verden legger i det, men en indre ro og styrket tro. Da blir det lettere, men la Herren helliggjøre deg, det er en evigvarende prosess. og søke messen og kirken. Han vil hjelpe deg opp. Snuble gjør vi alle, Herren, vil bare at vi har ett ønske om å reise oss. I og ved Kristus er du Frigjort allerede, ved Herrens offer, og oppstandelse.

Min Blogg inneholder tallet, "365", hvorfor? Ja, jeg håper, ønsker og anstrenger, at jeg om ett år, 4.4.10. Kan avlegge, foran menigheten, mine søsken i St. Laurentius. Mine løfter til Herren.
Bli opptatt og innlemmet i fellesskapet. Delta i messen, som en katolikk. Da har jeg bokstavelig to fødsler (fødselsdager). Den jordiske, og da, den åndelig, 47 år etter. Da blir det fødselsdagsfest, som aldri før.
Herren er min gjest, og jeg vet at Han har ett ennå større festmåltid, for oss alle, om vi tar imot invitasjonen.

Han står fortsatt ved døren å banker. Klingen, er på innsiden av døren.

Patrząc wstecz trochę czasu poszła szybko, to się stało. Ponieważ moja pierwsza wystawa 4.4.09. W ciągu dwóch miesięcy. Czy szukał Panie, pokaż, pieśń, modlitwa rosenkrans Something I've wcześniej wspomniano, nie pamięta modlitwy, ale. Jedno serce i głowę w 46 roku, nadal mogą uczyć się i zapamiętać. Aby psalm werset został crammed w szkołach podstawowych. Teraz jest to więcej niż "pugging" i słowa, to jest martwe fasoli. Ponieważ nie trzymać się mózgu, ale w sercu. Jest to oferta Pana wymaga, a skruszony, spowiadać i ofrende serca. To wszystko, a my obiecał tyle z powrotem.

Spokojnie, tak i nie, ale najpierw musisz mieć pragnienie, aby Jezusa Chrystusa do swojego życia. Keep sakramentów, wyznać, jeżeli istnieją poważne grzechy. Spowiadać się przynajmniej raz w roku. Aby to zrobić, Pan pour jego błogosławieństwa nad wami, jego Fred. Bóg pokoju s, a nie jak świat stawia w nim, ale wewnętrznej pokoju i wzmocnić wiarę. Będzie to łatwiejsze, ale Pan was uświęca! Istnieje wieczystego procesu. i przeszukiwania pokaż i kościoła. On pomoże ci się. Wszyscy potknie, Panie, tylko, że mamy chęć do nas. W Chrystusie i przez to Frigjort już przez Pana ofiarę i zmartwychwstanie.

Mój blog zawiera liczbę "365", dlaczego? Tak, mam nadzieję, chęć i dążenie, że znam jeden rok, 4.4.10. Czy można przyjąć, naprzeciwko kościoła, moje rodzeństwo w Sankt Laurentius. Moja obietnica Pana.
Bądź i włączone do wspólnoty. Udział w show, jako katolicki. Wtedy dosłownie dwa urodzeń (urodzin). Ziemskiej, a następnie, duchowego, 47 lat po. Jest to birthday party, jak nigdy przedtem.
Pan jest moim gość, i wiem, że ma on jeszcze większe święto, dla nas wszystkich, czy przyjąć zaproszenie.

On jest wciąż przy wejściu do domina. Klingen, znajduje się na wewnętrznej stronie drzwi.

Ingen kommentarer: